Wartość opieki, którą otrzymujesz

Współpracujemy z wieloma klientami na terenie całego kraju, a każdy z nich zapewnia cenną obsługę swoim klientom, pacjentom, członkom i klientom. W rzeczywistości wiele z nich zapewnia profesjonalny poziom opieki. Niezależnie od tego, czy chodzi o pracę zespołową polegającą na przygotowaniu pacjenta, przeprowadzeniu operacji i opiece nad pacjentem podczas wyzdrowienia, czy o koordynacji związanej z zabezpieczeniem pożyczki dla konsumenta na zakup kolejnego pojazdu lub o dofinansowanie domu, nasi klienci zapewniają swoim klientom bardzo wysoki poziom opieki. Jest to opieka, której powinni oczekiwać również od swoich partnerów i sprzedawców.

W firmie Simon’s podchodzimy do tego wyzwania i staramy się zapewnić klientom najwyższy poziom opieki, angażując nie mniej niż cztery działy w naszej firmie. Po pierwsze, nasi agenci sprzedaży pozostają dostępni po zakończeniu sprzedaży. Pozostają one oddanym kontaktem organizacyjnym zainwestowanym w Twój sukces, który jest upoważniony do spędzania czasu ze swoimi klientami i zapewniania opieki na pierwszym poziomie. Po przeniesieniu do naszej organizacji klienci przechodzą następnie do dedykowanego działu obsługi klienta, który pomaga w łączeniu operacji z IT / IS. Zgadza się, Simon stosuje wszechstronny wewnętrzny dział technologii, który będzie działać bezpośrednio ze swoimi odpowiednikami w twojej organizacji, aby upewnić się, że twoje konta są umieszczone bezpiecznie i bez wysiłku. Integracje są płynne, a dane są dokładnie oczyszczane i przetwarzane. Jeśli chodzi o przejrzystość i zapewnienie większego poziomu praktycznego wsparcia, dział obsługi klienta firmy Simon dąży do zapewnienia 100% satysfakcji i będzie współpracować bezpośrednio z zespołem i działaniami Simona, aby zapewnić najwyższy poziom usług.

Dodaj komentarz