Unikaj płatności gotówką przy odbiorze lub żądań przekazów pieniężnych. Wymaganie płatności za pobraniem lub przekazem pieniężnym po dostarczeniu paczki może być oznaką oszustwa. Kolejna czerwona flaga oznacza, że ​​nie możesz otworzyć pudełka, by sprawdzić towar przed zapłaceniem za niego. Odrzuć każdą dostawę, która przychodzi w ten sposób.

Zgłoś firmy, które proszą o zapłacenie za swój błąd. Jeśli firma twierdzi, że popełniła błąd przy składaniu zamówienia i obiecuje Ci zwrot pieniędzy, wstrzymuje zamówienie lub zwrot pieniędzy do momentu ponownego zapłacenia, traktując to jako znak ostrzegawczy złej oferty. Bez względu na to, jak bardzo są przekonujące, po prostu nie musisz płacić więcej tylko po to, by dostarczyć Ci właściwy towar, gdy niewłaściwa dostawa była tak zwanym błędem firmy.

Bądź sceptyczny wobec reklam, które słyszysz w radiu lub w telewizji. Oglądanie w telewizji produktu, usługi lub oferty pracy lub słuchanie o tym w radiu nie gwarantuje, że firma jest uprawniona. Odrób zadanie domowe: najpierw zbadaj firmę.

Bądź sceptyczny, jeśli ktoś chce, abyś kupił firmę opartą na sprzedaży wysokiej jakości markowych produktów za mniej niż detaliczną cenę z domu. Zadaj sobie pytanie, w jaki sposób rzekomo wysokiej jakości markowy towar może kosztować tak mało?

 

Jeśli szukasz firmy prowadzącej działalność w domu, która pomoże Ci pobrać od 20 000 do 45 000 USD rocznie, skorzystaj z możliwości pracy z domem i wystawiania rachunków za usługi medyczne. Zanim jednak rozstanie się z pieniędzmi, rozważ to: Federalna Komisja ds. Handlu (FTC) wniosła oskarżenie przeciwko organizatorom medycznego wystawiania rachunków za fałszywe przedstawianie potencjału zarobkowego ich firm oraz za nieprzedstawienie kluczowych informacji przedinwestycyjnych wymaganych przez prawo.

Oszustwa medyczne

 

Reklamy związane z usługami związanymi z rozliczeniami za usługi medyczne pojawiają się w Internecie oraz w niejawnych sekcjach lokalnych gazet i przewodnikach dla kupujących „podarunkowych”. W sekcjach niejawnych „Pomoc potrzebna” reklamy mogą pojawiać się obok legalnych reklam medycznych procesorów roszczeniowych w szpitalach, prowadzących konsumentów, którzy odpowiadają, że myślą o tym, że starają się o pracę, a nie o możliwościach biznesowych.

 

Reklamy przyciągają konsumentów obietnicami znacznego dochodu, pracując z domu w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin – „bez doświadczenia”. Kierują konsumentów do dzwonienia pod bezpłatny numer, aby uzyskać więcej informacji.

 

Jeśli zadzwonisz, przedstawiciel handlowy zachęci Cię do rejestracji, informując, że przetwarzanie roszczeń medycznych jest intratnym biznesem, że lekarze są chętni do pomocy przy elektronicznym przetwarzaniu roszczeń, i że ty – nawet bez żadnego doświadczenia – możesz to zrobić pracować w zaciszu własnego domu.

 

Oszustwo za oszustwa medyczne pobiera opłatę w wysokości setek, a nawet tysięcy dolarów. W zamian za to twierdzą, że dostarczają wszystko, czego potrzebujesz do uruchomienia działalności medycznej: program do przetwarzania roszczeń i listę potencjalnych klientów.

 

Ale w rzeczywistości niewielu konsumentów, którzy płacą za medyczne możliwości rozliczeniowe, znajduje klientów lub robi pieniądze, nie mówiąc już o zarabianiu znacznych dochodów. Konkurencja na rynku usług medycznych jest ostra, szczególnie dla tych, którzy są dla niej nowi. Wiele gabinetów lekarskich przetwarza własne oświadczenia medyczne. Lekarze, którzy zlecają opiekę medyczną często korzystają z firm o ustalonej pozycji, a nie z osób pracujących z domu.

 

Promotorzy nieuczciwych medycznych możliwości rozliczeniowych również nie są zainteresowani pomocą dla konsumentów. Chcą tylko swoich pieniędzy. Wiele razy listy klientów, które świadczą, są oparte na nieaktualnych bazach danych lekarzy, którzy nie pytali o medyczne usługi rozliczeniowe. Przesyłane przez nich oprogramowanie może nie działać lub może nie być odpowiednio autoryzowane i dlatego jest bezużyteczne. A „gwarancje” zwrotu pieniędzy często okazują się bezwartościowe. Nawet po wielokrotnych rozmowach z promotorem lub składaniu reklamacji firmom obsługującym karty kredytowe, agencjom rządowym lub grupom konsumentów, tylko kilka osób otrzymuje zwrot pieniędzy.

Jak się chronić

 

Aby uniknąć utraty pieniędzy na fałszywą ofertę biznesową związaną z fakturowaniem, FTC zaleca:

 

Poproś promotora o podanie nazw wielu poprzednich nabywców, abyś mógł wybrać i wybrać, do kogo należy dzwonić. Upewnij się, że masz wiele nazw do wyboru. Jeśli promotor podaje tylko jedną lub dwie nazwy, należy zachować ostrożność: kontakty mogą być „szylingami” – osobami zatrudnionymi w celu uzyskania korzystnych referencji. Przeprowadzaj wywiady, najlepiej tam, gdzie działa firma, aby lepiej zrozumieć, jak działa firma. Zapytaj o nazwiska swoich klientów i opis ich działania.

Skonsultuj się z organizacjami zajmującymi się przetwarzaniem roszczeń medycznych lub firmami zajmującymi się rozliczeniami medycznymi oraz z lekarzami w Twojej społeczności. Zapytaj ich o medyczne pole rozliczeniowe: Jak duża jest potrzeba tego rodzaju pracy? Ile pracy wymaga fakturowanie medyczne? Jaki rodzaj szkolenia jest wymagany? Czy wiedzą cokolwiek o promocji lub promotorze, który cię interesuje?

Skontaktuj się z biurem prokuratora generalnego, agencją ochrony konsumenta i Better Business Bureau w Twojej okolicy oraz z obszarem, na którym działa organizator, aby dowiedzieć się, czy są jakieś nierozstrzygnięte skargi dotyczące możliwości biznesowych lub promotora. Chociaż skargi mogą ostrzegać Cię o problemach, brak reklamacji nie musi oznaczać, że firma jest uprawniona. Pozbawione skrupułów firmy mogą rozstrzygać skargi, zmieniać ich nazwy lub przesuwać historię skarg.

Jeśli medyczna możliwość rozliczeń sprzedaje oprogramowanie innej firmy, skontaktuj się z firmą zajmującą się oprogramowaniem, aby dowiedzieć się, czy przedstawiciele firmy wiedzą o jakichkolwiek problemach z opiekunem medycznym.

Skonsultuj się z adwokatem, księgowym lub innym doradcą biznesowym przed podpisaniem jakiejkolwiek umowy lub dokonaniem jakichkolwiek płatności z góry. Adwokat może zapoznać się z umową promotora i doradzić, jak najlepiej postępować.

 

Brzmi znajomo? Reklamy „możliwości” w zakresie wypełniania kopert mogą mieć dowolne miejsce – od skrzynki pocztowej do skrzynki odbiorczej, w gazecie lub w Internecie. Promotorzy zazwyczaj reklamują, że za „małą” opłatę, powiedzą ci, jak zarobić duże pieniądze, napychając koperty w domu. Mogą powiedzieć, że zarabiasz pieniądze za każdą wypchaną kopertę, dzięki czemu możesz zarobić setki, a nawet tysiące dolarów tygodniowo.

 

Ale jeśli chodzi o oferty obiecujące szybkie i łatwe wypychanie kopert w domu, bądź sceptyczny – i sprawdź to.

 

Reklamy mogą wydawać się atrakcyjne, zwłaszcza jeśli szukasz firmy domowej. Ale według Federalnej Komisji Handlu (FTC), krajowej agencji ochrony konsumentów, reklamy takie jak te nie mówią całej historii – a mianowicie, że promotorzy naprawdę nie oferują pracy.

 

Oto, co się dzieje: kiedy wyślesz pieniądze, prawdopodobnie dostaniesz list z informacją, aby pozyskać innych ludzi, nawet przyjaciół i krewnych, by kupić tę samą „okazję” do wypychania kopert lub inny produkt. Jedynym sposobem na zarabianie pieniędzy jest to, że ludzie odpowiadają na twoje prośby w ten sam sposób, w jaki zareagowałeś. Organizatorzy rzadko płacą każdemu.

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany.