Wskazówki dotyczące połączeń telefonicznych
Wykonywanie połączeń kolekcji to sztuka. Musisz przewidzieć, co klient ma zamiar powiedzieć, i być gotowym na wszystko. Musisz kontrolować rozmowę telefoniczną.

Wykonywanie połączeń z kolekcją do klientów ma pewne zalety. Oni są:
Niedrogie – w porównaniu do osobistych wizyt i indywidualnie pisanych listów.
Natychmiastowe – daje jakąś odpowiedź w momencie nawiązania kontaktu.
Osobisty – umożliwia wymianę między dwiema osobami.
Informacyjny – umożliwia zadawanie pytań, uzyskiwanie informacji i podejmowanie odpowiednich działań.
Elastyczność – podejście może się zmieniać w zależności od zmieniających się sytuacji.

Aby twoja kolekcja była sukcesem, zawsze musi dojść do porozumienia co do tego, co można zrobić. Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby uzyskać wywołania kolekcji, które przyniosą Ci wyniki:

Użyj poczty głosowej lub automatycznej sekretarki, jeśli jest dostępna. Pozostaw szczegółowe i kompletne wiadomości, mów powoli i zawsze mów im, co chcesz zrobić, na przykład, aby odebrać połączenie o określonej godzinie lub dniu. Nie zostawiaj otwartego komunikatu, który po prostu mówi, że dzwonisz, ale nie po co lub czego chcesz.
Zawsze bądź uprzejmy i profesjonalny.
Jeśli rozmawiasz z sekretarzem lub współmałżonkiem, możesz powiedzieć im, że dzwonisz w sprawie faktury, a nie długu.
Stwórz poczucie pilności, zostawiając termin, by usłyszeć od nich, czy rozmawiasz z jakąś osobą, czy zostawiasz wiadomość na maszynie.
Uzyskaj nazwisko osoby odpowiedzialnej za wystawianie czeków lub płacenie rachunków.
Poproś o najlepszy czas, aby zadzwonić do nich w przyszłości.
Uzyskaj imię i nazwisko osoby, która odebrała Twoje połączenie. Jeśli nie otrzymasz oddzwonienia, poproś o tę osobę, gdy zadzwonisz ponownie. Kiedy rozmawiasz z osobą, którą próbujesz zdobyć, możesz im powiedzieć: „Zostawiłem cztery wiadomości z Susie – czy ona ci ich nie dała?” Czasami osoba ta może oddzwonić do Ciebie w przyszłości, aby nie sprawić, by wiadomość była źle wyglądana.

Najważniejsze rzeczy, o których należy pamiętać podczas wykonywania połączeń przychodzących, to uzyskanie lub potwierdzenie nazwiska osoby odpowiedzialnej za fakturowanie. Postaraj się znaleźć najlepszą porę na dotarcie do osoby, do której dzwonisz, zostaw pełne imię i nazwisko, nazwę firmy, numer telefonu i prośbę o oddzwonienie, jeśli otrzymasz wiadomość od osoby. Pozostaw te same informacje na poczcie głosowej. Zawsze otrzymuj imię osoby, odbierającej wiadomość, i poproś osobę, która go przyjęła, o dotarcie do osoby, której potrzebujesz.

Częste błędy w windykacji
Jeśli tworzysz politykę kredytową i dopiero zaczynasz, być może nie znasz typowych błędów lub błędów popełnianych przez właścicieli firm podczas zbierania na zaległych rachunkach. Wymieniłem niektóre z najczęstszych tutaj dla ciebie. Upewnij się, że nie popełniasz tych błędów.

Nie sprawdzanie historii kredytowej klientów przed udzieleniem kredytu.
Nie otrzymanie wniosku o kredyt, umowy lub umowy na piśmie i podpisane.
Brak znajomości FDCPA i nieumyślne „nękanie” dłużnika.
Z widokiem na małe saldo.
Nie prosząc o pieniądze, które są należne, ponieważ nienawidzą prosić o pieniądze.
Nie wiedząc, kiedy nadejdzie odpowiedni moment, aby spłacić dług wobec agencji windykacyjnej.
Brak polityki kredytowej i jej egzekwowanie.
Zwiększenie kredytu każdemu, kto wejdzie do domu lub zadzwoni przez telefon, ponieważ „brzmi to tak, jakby zapłacić”.
Nie podejmowanie działań w sprawie zawiadomień NSF lub złych kontroli.
Nie używać listów i formularzy do zbierania na kontach przeterminowanych.
Brak aplikacji kredytowej.
Nie wyciąganie raportów kredytowych i sprawdzanie referencji.
Nie rozumiem, jak komunikować się z klientami, aby pozostać aktualnymi.
Brak budżetu i kontrola przepływów pieniężnych.
Nie wiem, jak skutecznie prowadzić działalność online.
Nie korzystamy z sądu ds. Drobnych roszczeń na ich korzyść.
Brak zniżek i zachęt, aby skłonić klientów do wcześniejszego płacenia.
Nie edukowanie się za pomocą zasobów internetowych i grup sieciowych.
Nie rozumiem, jak agencja windykacyjna może dla nich pracować.
Nie wiem, jak skonfigurować realistyczne uzgodnienia dotyczące płatności z klientami.
Nie wiedząc, co zrobić, gdy klient zginie lub zgłosi bankructwo.
Nie trenować siebie ani personelu.
Zbyt długo czekam na skorzystanie z usług agencji windykacyjnej.

Jeśli wiesz o tych typowych błędach, możesz podjąć kroki, aby ich uniknąć i nie dopuścić, by zdarzyły się one tobie i twojej firmie.

Jak poprawić błędy windykacji zadłużenia

Egzekwuj politykę kredytową.
Upewnij się, że twój dłużnik jest „wart” czegoś przed pozywaniem ich – jeśli nie mają żadnych aktywów, nie ma nic do zarzucenia lub ozdobienia, jeśli nie płacą.
Zapytaj o płatność, gdy płatność jest należna.
Sprawdź i zarejestruj się w agencji windykacyjnej, zanim jeszcze będziesz jej potrzebował, a następnie załóż konta, zanim będą za stare.

Zawsze sprawdzaj referencje kredytowe. Jeśli coś nie wydaje się właściwe, prawdopodobnie tak nie jest. Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanych referencji, poproś o dodatkowe referencje. Ten klient chce od Ciebie kredytu, więc możesz zadzwonić do niego. Jeśli przyznasz im kredyt, nie sprawdzając ich, nazywają strzały. Jedynym sposobem na utrzymanie kontroli nad swoimi pieniędzmi jest posiadanie polityki kredytowej. Dlaczego pozwoliłeś komuś innemu kontrolować przepływ gotówki?

 

Polecamy:

http://www.gryfbet-gielda.pl/

http://poteganatury.pl/

http://www.bud-len.pl/

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany.