Płatności dla podmiotów świadczących opiekę zdrowotną obejmują trzy kluczowe procesy w cyklu dochodu: kontynuacja ubezpieczenia, zarządzanie odmową i zarządzanie zapłatą. Historycznie pierwsze dwa słusznie pochłaniały większość uwagi ze strony szpitali, lekarzy i ich biur. Ale tak właśnie było i teraz: wraz z pojawieniem się wysokodochodowych planów opieki zdrowotnej (HDHP) i zmniejszeniem zwrotu kosztów od ubezpieczycieli rządowych, dostawcy usług medycznych dostrzegają znaczną część swoich dochodów związanych z należnościami od pacjentów. Mając niewielkie doświadczenie w skutecznym rozwiązywaniu tego problemu, dostawcy stają przed wielkim wyzwaniem.

Aby pomóc przetrwać burzę, zidentyfikowaliśmy cztery cele, które usługodawcy mogą osiągnąć, aby usprawnić procesy monitorowania pacjentów w cyklu przychodów:

Twórz bardziej wydajne przepływy pracy z naciskiem na zgodność
Zrozumieć poziom zdolności finansowych swoich pacjentów
Zwiększ zaangażowanie pacjentów dzięki pełnej strategii zarządzania kontaktami
Zarządzaj odmiennymi źródłami danych dla pojedynczego pacjenta

Ustanów wydajne przepływy pracy z naciskiem na zgodność

Pomiędzy 501 (r), nowym spojrzeniem z CFPB, a nieustannie zmieniającymi się wymaganiami pacjentów i przepisów, utrzymanie pociągu na szynach podczas przyspieszania jest trudnym, ale ważnym zadaniem. W miarę budowania strategii monitorowania pacjenta, zgodność musi być kluczowym elementem procesu. Większość dostawców rozumie potrzebę bycia dobrze zorientowanymi w zakresie standardów regulacyjnych, ale nie są szczególnie doświadczeni, jeśli chodzi o TCPA, UDAAP i inne przepisy, które bezpośrednio wpływają na to, jak i kiedy mogą się kontaktować i odbierać od pacjenta. Rygorystyczne przepisy regulujące, w jaki sposób uzyskujesz pozwolenie na dzwonienie do pacjentów w swoich telefonach komórkowych, to jeden z przykładów ograniczeń, które wysuwają. Podczas poruszania się po tych przeszkodach i konfigurowania procesów należy korzystać z zasobów, takich jak forum InsideARM Compliance Professionals, w celu zapewnienia odpowiednich procedur.

Zrozum i działaj w oparciu o zdolność każdego pacjenta do zapłaty

Po ustanowieniu tych procesów ważne jest, aby Twoja operacja zrozumiała zdolność finansową każdego pacjenta. Niektórzy pacjenci mogą sobie pozwolić na opłacenie, podczas gdy inni walczą. Określenie tych możliwości finansowych pozwala skupić się na pomaganiu tym ostatnim sprawom w uzyskaniu pomocy finansowej lub charytatywnej, kierując podejściem z każdej grupy. Na przykład osoby, które mają zdolność płacenia, nie powinny się kontaktować natychmiast po ich wizycie. Daj im czas na wyciągnięcie pytań lub samodzielne dokonanie płatności na podstawie otrzymanego oświadczenia. Z drugiej strony, pacjenci, którzy mają mniejszą zdolność finansową do opłacenia, powinni zostać przypisani do doradców finansowych w celu uzyskania kwalifikacji. Grupa o średnim zasięgu, która może mieć pewien poziom zdolności finansowej, może potrzebować uporządkowanych, długoterminowych planów płatności. Sięgnij do tych pacjentów wcześniej niż później, aby zrozumieli swoje możliwości przed upływem czasu i znaleźli się zbyt daleko w tyle.

Utwórz wiele kanałów zaangażowania

Po zbudowaniu procesu i zidentyfikowaniu grup dostawcy muszą zbudować pełną strategię zaangażowania w kontakt z pacjentem. Twórz wiele kanałów zaangażowania poza zwykłe oświadczenia, w tym portal internetowy, IVR i agentów na żywo, aby zaangażować pacjenta na ich warunkach. Pomaga to nie tylko w rozwiązaniu równowagi, ale również poprawia zadowolenie pacjenta. Dzięki punktom HCAP wiążącym refundacje Medicare i Medicaid bezpośrednio w celu uzyskania wyników ankiety od pacjenta, dostawcy muszą sprawić, aby pacjent doświadczył lepszej poprawy każdej interakcji z jego procesem rozliczeniowym, w tym z doświadczeniem fakturowania. Budując strategię zaangażowania pacjenta poprzez program zarządzania kontaktami, kończysz rozmowę z właściwymi osobami, we właściwym czasie, na temat właściwych informacji.

Połącz wszystkie informacje o pacjencie w jednym miejscu

Wreszcie, dostawcy muszą wyciągnąć wszystkie informacje z ich odmiennych systemów w jedną zintegrowaną platformę. Większość dostawców nieuchronnie wynika z nabycia, powiązania lub po prostu różnych wersji tego samego oprogramowania. Dla pacjenta dostawcą jest jeden. Większości trudno jest zrozumieć, dlaczego otrzymują więcej niż jeden rachunek od swojego dostawcy. Powoduje to nieefektywność na poziomie CBO, ponieważ dostawcy polegają na wielu biurach rachunkowych pacjentów, zamiast zarządzać pojedynczym, całościowym procesem. Łącząc wszystkie te dane w jeden zintegrowany system, można uzyskać pojedyncze doświadczenie dla pacjenta dzięki wszystkim punktom kontaktu z pacjentem, w tym portalowi, IVR i centrum obsługi połączeń przychodzących. Poprawia także wydajność, umożliwiając łączenie zasobów w jeden zespół. To daje ci jednego pacjenta, jeden system, jedno doświadczenie.

Polecamy:

http://www.gajg.pl/

http://www.angelofdeath.pl/

http://www.ajkshop.pl/

http://www.3pionki.pl/

http://www.gryfbet-gielda.pl/

http://poteganatury.pl/

http://www.bud-len.pl/

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany.